Bent u van plan om een bedrijfsevent te organiseren? Naast een unieke locatie, biedt ’t Convent u alle comfort om uw evenement zorgeloos te laten verlopen.
Een mooi domein voor een meerdaags event met 8 kamers, wijngaard, uitgebreide tuinen, helihaven, …
Verschillende ruimtes voor :
zakelijke semininaries, brainstormings, praat en inspiratiesessies, workshops
bedrijfsevent, netwerkevent, personeelsfeest, teambuilding, vergaderen, ….
› Huur ’t Convent gedeeltelijk of in z’n geheel
› Volledig uitgeruste keuken per ruimte
› Professionele licht- en geluidsinstallatie
› Prachtige tuin
Maak het plaatje compleet met de professionele aanpak die u van ’t Convent mag verwachten. Wij delen graag vrijblijvend onze ideeën en helpen u met plezier met de praktische organisatie van uw bedrijfsevent.
Samen overlopen we de mogelijkheden op vlak van materiaal, decoratie en aankleding. Op basis van de door u gemaakte keuzes zorgen wij voor de nodige bestellingen en coördineren we de opbouw en afbouw (ontvangst en controle materiaal, instructies bij plaatsing, eventuele montage).
Voor deze formule maken wij graag een voorstel op maat.
Contacteer onsU kunt de organisatie van uw event zelf in handen nemen of uitbesteden aan een evenementenbureau.
In dit geval staat u volledig zelf in voor de invulling, aankleding en catering. U kan met uw eigen cateraar werken, met wie wij graag in nauw contact staan. Op die manier zijn u en wij zeker dat de service van de traiteur volledig in het plaatje van ’t Convent past en kunnen wij onze hoge kwaliteitsstandaarden garanderen.
U mag uiteraard gebruik maken van onze voorzieningen: toiletten, nutsvoorzieningen, onderhoud, EHBO voorziening, keukens met hun materiaal, de geluids- en lichtinstallatie, meubilair…
Ben je op zoek naar een unieke eventlocatie? Download ons inspiratieboek!
Onze ruimtes
Mijn bedrijfsevenement in 't Convent? Graag!
Om een voorstel op maat te kunnen maken, hebben we enkele specifieke vragen over uw event. Vul het formulier in, we bezorgen u alle informatie.
Heeft u nog vragen rond het organiseren van uw bedrijfsevenement in ’t Convent?
Contacteer ons