Overtuigd van het unieke karakter van de locatie? Maak het plaatje dan compleet met de professionele aanpak die u van ’t Convent mag verwachten. Wij delen graag vrijblijvend onze ideeën en helpen u met plezier met de praktische organisatie van uw event.
Events op maat
Voor evenementen op maat wordt de locatie :
1) telkens door 1 gebruiker
2) deels of volledig onder de vorm van de naakte oppervlakte
3) per dag of meerdere dagen
afgehuurd.
Ondanks de mogelijkheid om meerdere evenementen gelijktijdig te laten doorgaan, kiezen we bewust niét voor. Dit precies om de grandeur, exclusiviteit en intimiteit te waarborgen.
U beslist zelf over de inrichting en indeling van de locatie.
ONZE FORMULES
Formule 1 : Eigen organisatie
U kan de organisatie van uw event zelf in handen nemen of uitbesteden aan een evenementenbureau. Indien u kiest voor deze formule staat u volledig zelf in voor de organisatie, bediening, catering en opkuis. U kan ook met uw eigen cateraar werken, met wie wij graag in nauw contact staan.
Op die manier zijn U en wij zeker dat de service van de traiteur volledig in het plaatje van ’t Convent past en kunnen wij onze hoge kwaliteitsstandaarden garanderen.
Indien u voor deze formule kiest zijn volgende ruimtes en faciliteiten beschikbaar:
• De gekozen ruimte die u afhuurt
• Ruim onthaal / inkom
• Ruime, verharde parking ( 90 auto’s vooraan en 90 auto’s achteraan, breedte parkeerplaats 2,75m)
• Ruime vestiaire
• Semi uitgeruste keukens met al hun voorzieningen
• Verzorgde toiletten
• Aanwezig meubilair (halfhoge statafels, rechthoekige tafels,…)
• Aanwezige geluids- en lichtinstallatie
• Kluisje voor waardevolle items
• 24/24 Aanwezigheid / permanentie van verhuurder tijdens op- & afbouw & evenement zelf
• Glazen voor bieren en frisdranken (verplichte afname van gekoelde bieren, frisdranken en water)
• EHBO voorziening
• Nutvoorzieningen (water, verwarming, elektriciteit – inclusief verbruik)
• Onderhoud
• Conciergediensten
• Eindschoonmaak
Formule 2 : Organisatie door ’t Convent
Wij nemen de organisatie van uw evenement in handen en garanderen een vlekkenloos verloop van uw evenement.
Samen overlopen we de mogelijkheden op vlak van materiaal, decoratie en aankleding.
Op basis van de door u gemaakte keuzes zorgen wij voor de nodige bestellingen en coördineren we de opbouw van uw event (ontvangst en controle materiaal, instructies bij plaatsing, eventuele montage).
Tijdens het event staan we te allen tijde ter beschikking achter de schermen.
In samenwerking met de traiteur zorgen wij voor de afbouw van het event en de ophaling van de materialen door de leveranciers.
Voor deze formule maken wij graag een voorstel op maat, waarbij u rekening mag houden met een coördinatiekost op het bestelde materiaal en een bijdrage voor de opbouw en afbraak van het event. Er wordt 1 totaalfactuur opgemaakt.
Wij kijken er alvast naar uit om er samen met u een geslaagd evenement van te maken zodat jullie zorgeloos kunnen genieten van jullie feest.